Skadeanmälan

Var 5e dag verkar vara höstens bloggrutiner:)
Louise sover middag och jag sitter med vår skadeanmälan på källaren.
Behöver en pause! Det är mycket att skriva och många bilder/kvitton/telefon nummer m.m att bifoga.
Jag har räknat ut värdet på alla babykläder stl 50-68. Ca 7000kr!!! Kan ni fatta det???
SÅ MYCKET PENGAR!!!
Värdet totalt på allt där nere ligger kring 12000kr. TOLVTUSENKRONOR!!! Minst!
Om någon har lust att hjälpa mig med detta vore jag glad! Jag har redan skrivit fel tusen gånger!!!

Annars flyttpackar jag. Rensar. David Mr. Spara På Allt jobbar ju så jag passar på att göra det så mycket jag hinner på dagarna. Vi var i lägenheten vi ska bo i och tittade en gång till i helgen.
Denna gång kändes det riktigt bra!!! Efter lite tapetsering och målning kommer jag verkligen tirvas. 
Det ska bli riktigt skönt och roligt faktiskt! 

David har sagt upp sig från Salt och Peppar! Nu får jag äntligen berätta om det! Äntligen ska han jobba med a la carte igen.

Nu vaknar lillfisen snart. Ska försöka få lite mer gjort på skadeanmälan...jag vet iallafall vad jag ska göra ikväll:(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0