Underbara höst!

Hösten är ju bara för härlig!!!
Jag och Louise går ut och går varje förmiddag och efter det leker vi i lekparken.
Idag kände jag verkligen den underbara höst doften! Löven börjar byta färg också!
September och oktober är riktigt härliga månader!

Idag låter jag mig vara lat. Normalt kör jag på med högsta växeln i när Louise sover men idag behövs det inte-JAG HAR VARTIT SÅ EFFEKTIV!!! Tvättkorken är tom, lägenheten är så städad som en halvt nerpackad lägenhet kan vara, allt är klart inför flytten, adressändring, bredband, el, besiktning(som gick jättebra!). Många lådor är packade. Nu är det mest Davids grejer kvar. Vi får se vem som packar dom till sist;-)
Louise har fått dagisplats i Stenby också. Vi får se om det blir i oktober eller januari som hon börjar. Det beror ju på och mamman ska jobba eller plugga:) Jag hoppas såklart på det första!

Vi väntar besök av Janna och Maria om en stund. Playdate! Jag kokar risgrynsgröt som vi ska ha till mellis. Mellis är en av alla underbara vardagsrutiner som Louise har. Och självklart får jag också mellis, annars vore det opedagogiskt och orättvist också! Det blir som en extra frukost:) Jag älskar ju smörgåsar, gröt och sånt...jag kan äta smörgåsar till varje måltid. Louise är lite svår vad det gäller mellis, hon leker mest men det är endå en väldigt viktig måltid eftersom hon ska stå sig till kvällsmaten. På kvällarna blir hon plötsligt vrålhungrig och jättearg om inte maten serveras genast. Det känner man ju igen!

Nu ska jag ta och röra om i gröten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0