Kiss i pottan!!!

Lördag!
Ganska vardaglig sådan, david jobbar, vi åt tonfisksås och nu har jag tvättstuga. Kunde lika gärna vara måndag.
MEN, en väldigt kul sak hände! Louise lekte på väldigt bra och då satte jag mig lite här vid datorn. Det brukar jag göra ibland, så hon får leka själv också det är viktigt. Hur som helst så kom hon in och ville ha hjälp att ta av blöjan. Okej sa jag, du får vara naken men om du måste kissa får du använda pottan. Hon är helst naken alltid hemma. Och kissar mycket på golvet.
Det gick en stund hon lekte med dockan. Sen hör jag kisset rinna, på golvet tror jag. Då har ungen suttit sig ner på pottan och kissat. Helt själv, ingen där. Jag blev så glad, hon blav så glad! JAg hissade henne i luften minst 10 gånger och hurrade tjoade och berömde! Vi var så glada!
Nu badar hon med David den braiga tjejen!

En stolt Louise ringer och berättar för moster.
Tänkte först lägga upp bilden på pottan sen insåg jag att man kan ju förtusan inte visa det. JAg skulle då inte uppskatta det iallafall:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0